Wanneer je zelf aan het werk gaat is het prettig om te weten dat je jouw kind naar een leuke en gezellige kinderopvang kunt brengen. En in de omgeving Groningen kun je een fijne opvang vinden: Monkey Donky. Deze kinderopvang Groningen bestaat al meer dan 20 jaar en heeft dan ook veel ervaring. Je kinderen kunnen hier niet alleen volop spelen, maar ook leren en sociale vaardigheden aanwennen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden bij deze kinderopvang, wat de wachttijd is en hoe een dagje voor je kind er hier uitziet? Hier lees je alles over deze gezellige kinderopvang in Groningen.

Ontdek de voordelen van deze peuterspeelzaal

Een van de eerste dingen die je wilt weten is welke mogelijkheden je hebt wanneer je snel een kinderopvang in Groningen zoekt voor jouw kind. In dit geval is Monkey Donky de ideale oplossing: je kunt namelijk direct terecht. Er is namelijk sprake van een snelle plaatsing en dat betekent dat jouw kind snel terecht kan bij deze peuterspeelzaal Groningen. Je profiteert daarnaast ook nog van andere voordelen wanneer je deze kinderopvang kiest:

• Creativiteit speelt een grote rol en wordt dan ook altijd ingezet bij spelletjes met de kinderen
  • Kinderen krijgen alle ruimte om zichzelf te ontwikkelen
  • Kinderen kunnen hier spelenderwijs ontdekken en groeien
  • Respect voor elkaar en een positieve benadering zijn belangrijke pijlers
  • Er is vaste leiding voor rust en vertrouwen bij je kind

Alle ruimte voor ontwikkeling

Het is voor jonge kinderen belangrijk om zich op sociaal vlak te ontwikkelen, en dat kan goed wanneer je kiest voor een goede kinderopvang in Groningen. Je kind heeft hier alle ruimte, zowel letterlijk als figuurlijk, om zelf of met anderen te spelen. De kindvriendelijke sfeer zorgt ervoor dat je jouw kind met een gerust hart achterlaat en daarnaast weet je zeker dat je kind een leuke dag tegemoet gaat. Er worden altijd leuke spelletjes georganiseerd en er is genoeg speelgoed voor iedereen.

Ontdek de beschikbaarheid en reken je belastingvoordeel uit

Of je nu op zoek bent naar kinderopvang, een goede peuterspeelzaal of de best mogelijke naschoolse opvang: je kunt in Groningen terecht bij Monkey Donky. Dankzij snelle plaatsing regel je gemakkelijk en snel een plekje voor je kind. Wil je dit zo snel mogelijk regelen? Online kun je contact opnemen over de beschikbaarheid. Ook de kosten zijn online te vinden, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Hier vind je ook een rekentool. Hiermee bereken je de kosten van de opvang en kun je ook berekenen wat je terugkrijgt via de kinderopvangtoeslag van de Belastingdienst. Met een goede kinderopvang Groningen ben je verzekerd van een gezellige, warme en vooral kindvriendelijke plek voor je kind waar je zeker weet dat je kind een heerlijke tijd tegemoet gaat.