Over de school 'CBS de Brug'

“CBS De Brug” is een knusse Christelijke basisschool waar veel aandacht is voor kinderen en ouders. De school geeft modern onderwijs waarbij de zelfstandigheid en creativiteit van kinderen voorop staat. Het resultaat? Kinderen die lekker in hun vel zitten en goede resultaten boeken. Door een sterk netwerk in de wijk biedt “CBS De Brug” alles wat een kind nodig heeft: opvang, sport, cultuur en extra zorg als het nodig is. “CBS De Brug” loopt voorop bij ontwikkelingen in de samenleving en onderwijs. Bijvoorbeeld door kinderen te begeleiden bij het gebruik van sociale media. Hierbij maakt de school gebruik van moderne faciliteiten en de nieuwste lesmethodes. Kiezen voor onze school is kiezen voor “CBS De Brug” naar de toekomst.